2015. február 18., szerda

kicsit megkésve, de Fit test:

Kicsit elmaradtam az események dokumentálásával, de mire leültem a gép elé, már nem volt energiám nekiállni. De most pótolom:
A második fit testem eredményei:
Na jó, bevallom, hogy büszke vagyok rá, vagyis magamra :) és azt is, hogy nagyon kidöglöttem a végére.
Az edzés egyébként továbbra is élvezetes, nem érzem nyűgnek. Külön meglepő, hogy egyáltalán nincs izomlázam :) Soha! Döbbenet! :D

...éééés...dobpergés... -1 ruhaméret yeee :D :D egyébként kilóban csak -1, de a centik beszédesebbek. :D

Nem tudom, hogy csak véletlen egybeesés-e, vagy csak kellett ennyi idő, hogy beinduljon a folyamat, de azóta érzem az eredményt, mióta sokkal jobban odafigyelek arra, hogy mit eszem. Nem a kalóriák szempontjából, hiszen az nem változott, hanem, hogy igyekszem tartani a fehérje-szénhidrát-zsír, 40-40-20%-os arányát. Egyébként ez nem könnyű, sosem gondoltam volna, hogy pl a gyümölcsben mennyi ch van.
a térdem és a bokám továbbra is fáj, de mivel délelőtt tornázom, és inkább estére érzem, hogy mindkettő nagyon tropa, így az edzésben csak kevésbé zavaró. Néhány évvel ezelőtt, kapva-kaptam volna rajta, mint indokon, hogy abbahagyjam a tornát, de most nem. Az Insanity az első olyan edzésforma, amire teljesen rákattantam. Most úgy érzem, hogy semmi nem tud eltántorítani a maradék 6 héttől, és az azutánra tervezett Asylum-tól. Meglátjuk... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése