2015. február 13., péntek

Második hét vége...yeee...! :)

Nahátakkor, úgy tűnik, hogy túléltem az első két hetet :D Persze, nem bírtam ki, és ma reggel gyorsan mértem egy centit, és hatalmas boldogság volt, hiszen majd két centivel kisebb a derék/csípő/combbőségem. egyébként kg-ban egy dekával sem, sőt, szerintem néhányat inkább híztam, de tudom...tudom... a zsír, meg az izom...
Ma ismét Pure cardio, ami bár veszett gyilkos, de még mindig a kedvencem, és ezt még megtoldották egy Cardio ABS-el. Ami egyébként nem volt annyira gár, mint az először gondoltam. Bár igaz, hogy volt két kis pihi, amíg a csemetét átdobtam egy tiszta pelusba, de sztem nem volt több 2 percnél, és mégegy, mikor lefektettem, hogy lenyomja a délelőtti szuszit. :)

Ami gáz, hogy edzés után ma baromira fájt a jobb térdem, szinte minden mozdulat rosszul eset, és estére kivan a bokám is, de bízom benne, hogy a holnapi pihenőnap majd jót tesz neki (persze, holnap csajos nap, sok sétával és shoppinggal, de ezt ki nem hagynám egy kis izületi fájdalom miatt.)

A diétát tartom, amennyire lehet, bár ezt ma nagymami simán tönkre zúzta a házi barackos gombóccal...a napi kalórialimitbe belefért volna, de azért a szénhidrátot ma rendesen megtoltam...

Vasárnap fit test, kíváncsian várom az eredményeket :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése