2015. február 10., kedd

A második hét (majdnem) közepe...

Mostanában kicsit elhanyagoltam az írást, de igazán semmi rendkívüli nem történt. Továbbra is lelkesen nyomom az edzéseket, tartom a nap 1400 Kcal körüli étrendet. A héten, az előző heti edzések ismétlései voltak, holnap lesz az, amit a múlt héten nagyon nem szerettem. Majd meglátjuk...hátha most jobban esik majd. Látványos fogyást most sem tapasztalok, bár továbbra is érzem, hogy jobb az erőnlétem és a közérzetem :) ...na jó...kicsit bosszant, hogy legalább centiben nem mutatkozik a változás, de igyekszem inkább hosszú távra tervezni. ezért úgy döntöttem, hogy innentől, a végéig, nem mérek, méredzkedek. (hahaha...vajon kibírom??? :) ) -Ma reggel megálltam :D
Most vasárnap lesz a második Fit Test, nagyon kíváncsi vagyok az eredményre.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése