2015. február 2., hétfő

Túléltem :)

Jelentem, túléltem az első igazi edzést, és még azt is megkockáztatom, hogy egész jól ment.
Egyébként nagyon szimpatikus, hogy a 10 perces gyilkos bemelegítés után (ami máshol egy egész órányi ugribugrinak felel meg) jó hosszú nyújtás következik. A sorozatok között szintén van egy-egy perc pihi, amikor az ember egy kis lélegzethez - és vízhez - jut :)
Nem állítom, hogy minden gyakorlatot 100% pontossággal és intenzitással végeztem, de úgy érzem, ez egyenlőre belefér: figyelembe véve, hogy a videón szereplők is összeszorított fogakkal, és alkalmanként megállva/levegőt kapkodva nyomták végig a 40 percet.

Összességében pozitív élmény volt, alig várom a folytatást. :D

Ja igen, lelkesen vezetem a táplálkozási naplót, a mai kalóriabevitel: 1420 Kcal

...most kéne megállni, hogy a következő 14 napban - a köve4thező fitt testig - ne álljak mérlegre, de ez egyenlőre lehetetlennek tűnik...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése