2015. február 1., vasárnap

Első nap, első bejegyzés! :)
Lássuk, néhány szó rólam. 36 (és egy kicsi) éves vagyok, van egy csodás másfél éves lányom, egy szuper férjem, és kb 5 (7) kg plusszom.
...és mit csinál ilyenkor az ember lánya? Naná, hogy olyan edzésbe fog, amit reméli, hogy túlél :) - ja persze, a diétát sem ér elhanyagolni :)

Szóval, rátaláltam az Insanityre, + no nasi, és persze remélem a legjobbakat!

A blog pedig azért készül, hogy ne merjem feladni, nevezzük edzésnaplónak.

Ez vagyok én, rejtőzködő üzemmódban

A ma reggeli mérések:
derék: 71cm
csípő: 104cm
comb: 59cm
súly 65 kg

Első tapasztalatok az Insanityvel kapcsolatban:

Ma megcsináltam a fitt testet. Bevallom egészen büszke voltam magamra, azt hittem, hogy az elmúlt három év mozgásszegény életmódja után (hacsak nem vesszük súlyzós edzésnek az egyre nehezebb csemete cipelését :) ) sokkal rosszabb eredményeket fogok elérni.

Ime, a teszt eredménye




...azért igyekszem nem elbízni magam, tartok tőle, hogy a holnapi (igazi) edzés, már teljesen ki fog csinálni. :)

folyt.köv...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése