2015. február 6., péntek

Túl az első héten :)

Túl vagyok az edzés első hetén :D
Ma ismét az első napi program volt soron. Háát, leizzadtam. De ha csak egy hajszálnyival is, de szerintem jobban bírtam, mint az első alkalommal. A fekvőtámasz még mindig siralmasan megy, de az állva végzett gyakorlatoknál jobban tudtam tartani a tempót, mint előzőleg.
Persze a napi méredzkedésről nem tudok leszokni, nem fogytam szinte semmit. Ezt inkább az izom nehezebb, mint a zsír-nak tudom be, és nem hagyom, hogy elvegye a kedvem.
Márcsak azért sem, mert érezhetően több az energiám, a viszonylag kevés éjszakai alvás ellenére sem kávézom már délután :) és szerdán azt vettem észre, miközben cipeltem fel Kicsikincsem a hegyre, hogy sokkal kevésbé fulladok ki, mire hazaérek.


a mai kalóriafelhasználás:  1400Kcal (Ma volt az a nap, amikor nagyon-nagyon kívántam az édességet, úgyhogy ebben volt egy kis nasi is)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése