2015. április 16., csütörtök

Max:30 harmadik nap

Szóval, hétfőn elkezdtem a P90X-et, aztán kedden abbahagytam...Lehet, hogy kitartóbban kellett volna próbálnom, de az Insanity után annyira unalmasnak, és (elnézést a kifejezésért) bárgyúnak tűnt, hogy már az első alkalom után komoly kétségeim támadtak. Arról nem is beszélve, hogy ugyan megizzadtam az egy órás edzés alatt, de a pulzusom öttel nem emelkedett. Azért ez gáz. De gondoltam, másnap cardio, na az majd jó lesz nekem...nem volt :P Az első negyed órában volt harcos, álló harcos, fordított harcos, meg valami szfinx...na itt már kezdtem kicsit morcos lenni...aztán kb rugdostunk előre, meg hátra, iszonyat kis szériákkal. Ami végképp betette a kaput, az a supernem-banana elnevezésű gyakorlat volt...na ekkorra már szétcseszett az ideg...grrrr...kösz, de ezt soha többet. Biztos szuper volt ezelőtt 15 évvel. és elképzelem, ahogy a 20+-t cipelő amerikai háziasszonyok nyomják a tv előtt, de ez most (nekem) már édeskevés.
Ezért ebéd után, amíg a ded nyomta a délutáni szuszit, előkaptam az Insanity Max:30-at, és mint egy tejbetök, vigyorogva ugrabugráltam :D :D










Aztán szerdán, és ma folytattam...imádom :D ...és már a Z'uram is beszállt :D




1 megjegyzés: