2015. július 11., szombat

Összegzés?...számvetés?...fene tudja

Ma reggel viszonylag korán, és viszonylag frissen ébredtem. Na, azért nem magamtól, de valahogy jó időben hallottam mocorogni Csöppemet, és a néhány perc alatt, amíg megnéztem, hogy minden rendben van, simi, takaró, puszi...fel is ébredtem. Nem tudom, mi lehetett az oka, de egészen nosztalgikus hangulatba kerültem, és arra gondoltam, hogy akit érdekel, avval megosztom a hajnali gondolataimat :)
Na, annyira nem voltak ezek mélyenszántók, azért mégiscsak öt ötvenet mutatott az óra, de hátha motivál Téged, aki ezt most olvassa.

Amikor év elején belevágtam azt a bizonyos fejszémet ismét az életmódváltásba és a tornába, bevallom nem volt más célom, minthogy megszabaduljak a felesleges kilóimtól. Gondolom ismered az érzést, amikor utálsz bárhova is elindulni, akár csak bevásárolni is, mert nem szereted azt, amit a tükörben látsz. Azt, hogy bármit rángatsz elő a szekrényből, az kicsi, rövid, szűk, vagy ha rád is jön...hát inkább hagyjuk. ...és a legrosszabb az egészben az, hogy ezek azok a cuccok, amik nem olyan régen még tökéletesen álltak rajtad.
Mondhatod, hogy felszínes vagyok, és hogy örüljek, hogy itt a csodás, és egészséges lányom, és én ezért minden nap hálát adok, de szerintem kell az, hogy egy nő, egy anya (is), igenis jól érezzem magát a bőrében.

Amikor januárban fejest ugrottam ebbe az egészbe, és diétázni kezdtem, meg is indultak a kilók lefelé, de valahogy azt éreztem, hogy ez így nem fog menni. Hogy fel fogom adni, és ismét olyan lesz a nyaram, mint az előző. Aztán rátaláltam Gyerünk Anyukám Nórira, elkezdtem tornázni, és büszke voltam, magamra, hogy ment, bírtam, még úgy is, hogy az elmúlt néhány évben nem nagyon sportoltam. Egyébként, ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor azelőtt is inkább fellángolások voltak: edzőterem, aerobik, step aerobik, flexibar...volt ott minden...de néhány hét, esetleg hónap után, mindig találtam valami ürügyet, amiért abbahagytam. De most valamiért másképp volt. Hetente kétszer tornáztam itthon online Nórira, és jó volt, jól esett, még akartam :) Aztán valamelyik este valami kalóriatáblázatot kerestem, és belefutottam az egyik oldalon az Insanitybe, belenéztem, és azt éreztem, hogy ez egy iszonyú nagy kihívás a számomra. Másnap, február elsején megcsináltam az első fit testet, és teljesen magával ragadott. Kicsit féltem, hogy ez megint csak egy fellángolás, azért is kezdtem el írni ezt a blogot, hogy legyen valami, ami...nem is tudom...továbbvisz. És teltek a napok, és a hetek, és nem így történt. Sőt, pont az ellenkezője. esténként vártam, hogy másnap délelőtt végre megint ott ugrálhassak a monitor előtt :) A mérleg egy deka fogyást nem mutatott, de láttam, éreztem, hogy van eredmény. Hogy minden könnyebb, hogy nem vagyok fáradt folyton, hogy nem fulladok ki, és nem ég a lábam, mire felgyalogolok a lépcsőn (na jó, azért azt tudni kell, hogy nálunk naaagyon sok a lépcső). Hogy lazább a naci, rám jön, ami addig nem. És egy idő után, már más is észrevette, és igen, ez nagyon jó érzés :) és mindezek mellett, vagy mindezek miatt, nem okozott gondot a (azért legyünk őszinték, szigorú) étrend betartása. Főleg, hogy újra felfedeztem a régen használta alapanyagokat, sőt, sok újat is találtam mellé. És persze a konyhatechnika sem mindegy, de ebbe most nem is menjünk bele.

Most július van, eltelt fél év, és jól érzem magam. Minden tekintetben. Szeretek és szeretve vagyok, és szeretem magam. Ma már elképzelhetetlennek tartom az életem sport nélkül. Ha kimarad néhány nap, mert nem úgy jönnek össze a dolgok, vagy cirka 50 fok van a lakásban, iszonyúan hiányzik. Már nem azért csinálom, mert "kell", hanem mert így jó! Mostanra ott tartok, hogy mivel jövő héten Velencén vagyunk, se internet, se számítógép, elkezdek futni. (Világ életemben utáltam, de valamiért most vágyom rá...tényleg nem vagyok normális... :P )

Nem akarok kampányolni semmilyen mozgásforma mellett, azért írtam le a történetem, mert úgy gondolom, az a fontos, hogy megtaláld azt, amiben Te leled örömöd. Legyen az bármi. Csak érezd tőle jól magad.
A végére egy előtte-utána kép, 4 hónap eredményével :) (a diétát két hónap után abbahagytam, és maradt a cleaneating, azóta is :) )

Számokban:
A kezdetek:

derék: 71cm
csípő: 104cm
comb: 59cm
súly 65 kg

és a 9 hét után:

derék: 66cm
csípő: 98cm
comb: 56cm
súly 60 kg

4 hónap után:

derék: 63cm
csípő: 96cm
comb: 54cm
súly 58 kg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése