2015. október 15., csütörtök

Sütőtök nyersen? Miért ne?

Egyébként véletlenül lett ez a mai ebéd, céklát terveztem, de némileg keresztűl húzta a számításomat, hogy nem kaptam :P
Viszont volt itthon egy tök, úgyhogy gondoltam megsütöm ebédre, és azt esszük köretnek a a husi mellé...legalábbis én, Gréti kap valami rendes mellévalót. De amikor elkezdtem feldarabolni a tököt, csemete egyből odasenderedett, és kifejezte abbéli szándékát, hogy Ő bizony ezt így, nyersen, és most, és nagyon szeretné megkóstolni. Végülis mi baja lehet tőle... meg is ette (na jó, azt hittem otthagyja az első falat után), aztán a következőt, és a következőt is, úgyhogy mire végeztem a darabolással, meg is egyeztünk, hogy valami hasonló lesz az ebéd is. 
Úgyhogy körülnéztem a gyümölcsös kosárban, és ami a kezem ügyébe akadt, azt belereszeltem...meg egy kis lilahagymát, csak, hogy meglegyen az egyensúly :P

Aztán kapott egy kis öntetet, és fél órát a hűtőben...meg egy madársaláta ágyat...

És naaagyon finom lett. Mert édes, és mégsem, viszont szaftos, de ropogós...fúúú...komolyan, próbáld ki :)



Hozzávalók:
(minden reszelve a nagylyukún)

tök (egy másfél kilós darab, negyedének az alsó gömbös része, persze hámozva)
egy nagyobb alma fele (én mutsut használtam)
1 körte (nálam alexander)
1 kis fej lilahagyma

az öntethez:
1/2 citrom leve
2 cm gyömbér reszelve
1 evőkanál méz


Forgasd össze az egészet, és a végén szórj némi petrezselymet a tetejére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése