2015. február 4., szerda

Már tudom, miért nem jógázom :P

Jó, hogy végre este van, hosszú nap volt.
A mai edzés nem lesz a kedvencem. Semmi ugri-bugri, inkább lassabb, hosszan kitartott gyakorlatok, néhány jógagyakorlattal megspékelve. Persze, jó kicsit belassulni az előző napokhoz képest, de ma a torna végén nem éreztem azt a kirobbanó jókedvet és energiát, ami az előzőeket jellemezte. Persze elfáradtam....mint a dög, de hiányzott a jókedv, csak a fáradtságot éreztem. De az is lehet, hogy azért is, mert az éjszaka pocsékul aludtam :(
Mindenesetre egész nap csak kóvályogtam, és vártam a nap végét.

A mai kalóriabevitel: 1200 Kcal
 (lehet, hogy ez is kevés volt, azért voltam így kinyúlva)

Remélem a holnapi nap jobb lesz...vagyis: A holnapi nap már jobb lesz!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése